۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۳۰

بهاری:

نتایج مسابقه بزرگ موتور کراس اراک اعلام شد/ قزوین اول شد

 نتایج مسابقه بزرگ موتور کراس اراک  اعلام شد/ قزوین اول شد

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان مرکزی از اعلام نتایج مسابقه بزرگ موتور کراس چندجانبه بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر خبر داد.

احمد بهاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه مسابقه بزرگ موتور کراس (چند جانبه) عصر روز دوم خرداد ماه در اراک برگزار شد، افزود: در این مسابقه شرکت کنندگان از استان های تهران، قم، لرستان، همدان، چهارمحال بختیاری و مرکزی با یکدیگر رقابت کردند.

وی با بیان اینکه مسابقه مذکور در پارک جنگلی شهید باهنر پیست موتورسواری شهیدان شیری اراک برگزار شد، ادامه داد: شرکت کنندگان در این رقابت ها در دو کلاس 250 سی سی و 450 سی سی و دو گروه جوانان و پیشکسوتان با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان مرکزی اضافه کرد: در کلاس 250 سی سی جوانان مهران عسگری از قزوین، بهروز رحیمی از مرکزی و ابوذر یونسی از چهارمحال و بختیاری مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

بهاری اظهار کرد: مقام اول تا سوم کلاس 450 سی سی جوانان به ترتیب به علی یوسفی از همدان، محمد کاوسی از لرستان و علی رضایی از قزوین اختصاص یافت.

وی ادامه داد: حاج موسی شیری از مرکزی، غلام حسین خلیلی از لرستان و مجید مظلومی از مرکزی موفق به کسب مقام اول تا سوم کلاس 250 سی سی پیشکسوتان شدند.

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در کلاس 450 سی سی پیشکسوتان مقام اول تا سوم را امیر عسگری از قزوین، حمیدرضا حسنی از مرکزی و محمود جدیدی از مرکزی کسب کردند.

بهاری تصریح کرد: برگزاری مسابقات موتور تریل در نهم خرداد و مسابقات آفرود در 23 خرداد ماه سال جاری از دیگر برنامه های این هیئت در بهار 93 است.

کد خبر 2297884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha